Blinker nieuws

CNBB neemt meerderheidsbelang in Blinker en MailPlus

16 november 2016 om 08:55 // Door Redactie

Zoetermeer, 16 november 2016 – CNBB Venture Partners heeft een meerderheidsbelang genomen in Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker en MailPlus. CNBB heeft de investering gedaan vanwege de sterke positie van Blinker en MailPlus in de Nederlandse markt en omdat het veel mogelijkheden ziet in e-mail marketing en marketing automation. 

Nationaal E-mail Onderzoek 2016: gebruik van e-mail en social media

04 oktober 2016 om 09:53 // Door Redactie

Zoetermeer, 4 oktober 2016 – Blinker, dienstverlener op het gebied van e-mail marketing en marketing automation, lanceert vandaag alweer de vierde editie van het Nationaal E-mail Onderzoek. Het onderzoek presenteert een compleet beeld van hoe de Nederlander in 2016 omgaat met het online kanaal e-mail. En dat niet alleen: het is het enige onderzoek dat e-mail plaatst naast alle bekende social mediaplatforms. Nieuw in de publicatie van dit jaar is een trendvergelijking tussen de resultaten van alle edities van het Nationaal E-mail Onderzoek.

Succesvol starten met marketing automation

13 september 2016 om 15:31 // Door Simone Ringeling

Marketing automation is hot. Er wordt veel over gesproken, getweet en geblogd. Uit het B2B Marketing Trendrapport blijkt dat ca 30% van de B2B marketeers met marketing automation aan de slag wil voor inbound marketing en lead generation. HubSpot* is één van de tools die marketeers hiervoor kunnen inzetten.

Blinker stijgt in Management Team Digital 100

06 juli 2016 om 13:00 // Door Bas van Eeuwen

Ook dit jaar is de Management Team Digital 100 weer samengesteld. Dit jaarlijkse imago-onderzoek naar de beste digitale dienstverleners in Nederland is ingedeeld in verschillende categorieën. De categorie ‘Digitale marketing & e-commerce’ omvat onder andere online campagnes, e-mail marketing en social media marketing. In deze categorie is Blinker op de 11e plaats geëindigd.

DDMA Nationale E-mail Benchmark 2016

08 juni 2016 om 11:00 // Door Redactie

Dynamische content, gepersonaliseerde onderwerpsregels en kleinere campagnes zorgen voor aanzienlijke verbeteringen in open- en klikratio’s bij e-mail. Dit blijkt uit de DDMA Nationale E-mail Benchmark 2016, waarvan de resultaten donderdag 9 juni op de DDMA Email Summit worden gepresenteerd. Diana Janssen, directeur DDMA: “De benchmark toont wat de cruciale factoren zijn voor customer engagement in het e-mailkanaal, verdeeld naar sector. E-mailmarketeers kunnen via de benchmark hun eigen prestaties vergelijken met die van hun peers en meteen aan de juiste knoppen draaien om hun campagnes te optimaliseren.” 

B2B Marketing Trendrapport 2016 gelanceerd

24 mei 2016 om 16:06 // Door Redactie

Waar zijn B2B marketeers anno 2016 mee bezig en waar zouden ze zich mee bezig willen of moeten houden? Wat zijn de doelstellingen van B2B marketeers, waar worden ze ‘op afgerekend’ en hoe gaan zij de uitdagingen aan om succes te behalen? Je vindt de antwoorden in het B2B Marketing Trendrapport 2016.

DDMA EMAIL SUMMIT 2016 -Embrace email in an omnichannel world

19 mei 2016 om 13:00 // Door Redactie

Bij het denken in life cycles, customer journeys en touchpoints is de rol van e-mail nog belangrijker dan je denkt. In deze omnichannel wereld proberen we onze weg te vinden in alle kanalen en waar e-mail in de communicatiestrategie past. Want hoe krijg je bij die ene ontvanger gedaan wat jij wilt? 

Blinker is Gold HubSpot Partner

12 april 2016 om 15:10 // Door Redactie

In één jaar tijd is Blinker Gold Partner van HubSpot geworden. Sinds 2015 bieden we naast MailPlus als oplossing voor e-mail marketing ook actief HubSpot aan. Dit om aan de toenemende vraag naar marketing automation te kunnen voldoen. Inmiddels hebben we meerdere klanten geholpen met de implementatie van HubSpot en het succesvol gebruik van de software. Dit heeft geresulteerd in het Gold Partnership. En daar zijn we best trots op.

Blinker, MailPlus en HubSpot in de Emerce 100 van 2016

08 april 2016 om 13:43 // Door Redactie

Zoetermeer, 8 april 2016 – Blinker is dit jaar in de categorie "E-mail marketingbureau" op een gedeelde tweede plaats geëindigd in de Emerce 100.  Daarnaast staat HubSpot op de tweede plaats in de categorie "Marketing automation software". MailPlus is als beste (!) beoordeeld in de categorie "E-mailmarketing software".

Doe mee aan het B2B Marketing Trendonderzoek

07 april 2016 om 09:16 // Door Tatiana Bekker

Waar zijn B2B marketeers anno 2016 mee bezig en waar zouden ze zich mee bezig willen of moeten houden? Wat zijn de doelstellingen van B2B marketeers, waar worden ze ‘op afgerekend’ en hoe gaan zij de uitdagingen aan om succes te behalen?