E-mail marketing optimaliseren

Je persoonlijke adviseur helpt je

Optimaliseren van e-mail marketing activiteiten

Direct bij de start van je e-mail marketing activiteiten gaat je persoonlijke adviseur samen met jou aan de slag om continu te werken aan betere e-mail marketing resultaten en optimaal gebruik van MailPlus.

Succesgesprekken

Onderdeel van onze aanpak zijn een drietal succesgesprekken gedurende het eerste jaar. Het doel van deze gesprekken is om klanten te helpen met het verbeteren van hun e-mail marketing (automation) aanpak. Zo komen het gebruik van diverse modules van MailPlus, Open en Click rates, testen en de frequentie en inhoud van mailings aan bod. Ook bespreken we de mogelijkheden om je e-mail marketing kennis op te vijzelen door onze workshops te volgen.

succesgesprekken.png

Workshops

Om klanten te helpen hun kennis op het gebied van e-mail marketing en contentcreatie te vergroten hebben we een aantal workshops ontwikkeld:


Bekijk deze workshops

 

E-mail marketing uitbreiden

Na het eerste jaar gaan we graag samen met onze klanten verder in de ontwikkeling van hun e-mail marketingplannen.Uiteraard is onze aanpak erop gericht om de marketeers en communicatieprofessionals waarmee we samenwerken zelf te laten uitblinken in wat ze hiervoor doen.

Meer informatie over de uitbreidingsfase