Marketing automation blog

Marketing automation blog | Blinker | Sales en Marketing

Tips om leads op te volgen: combineer outbound sales met inbound marketing

15 november 2016 om 12:52
    //    

Wij bellen de leads die we hebben gegenereerd door inbound marketingtactieken te gebruiken. Dat doen wij gewoon. En wij raden je aan dat ook gewoon te doen. In dit artikel doe ik een ultieme poging je uit te leggen waarom. Geloof het of niet, het werkt. En het is nog leuk ook! 

Op social media, online marketing fora en in persoonlijke gesprekken lees en hoor ik veel discussie over de fameuze, tegengestelde commerciële strategieën;  outbound versus inbound. In deze discussie zijn er gechargeerd twee partijen; de traditionelen en de puristen.

Hoe 'Inbound Sales' voor betere verkoopresultaten zorgt

29 augustus 2016 om 09:30
    //    

Door het toepassen van marketing automation en het nastreven van een inbound marketing strategie verandert de rol van sales binnen de organisatie.

Hoe herken je een sales-ready lead?

27 juni 2016 om 12:19
    //    
Geplaatst in Sales en Marketing

Als het goed is doet jouw Marketingafdeling zijn uiterste best om zoveel mogelijk leads te genereren. Maar niet alle leads zijn klaar om klant te worden. Of zelfs in gesprek te gaan. Hoe herken je in jouw leadlijst de leads die waardevol zijn om te bellen?