Marketing automation blog

Marketing automation blog | Blinker | Inbound marketing

The State of Inbound 2016

12 september 2016 om 13:30
    //    

Net als vorig jaar publiceert HubSpot het onderzoek The State of Inbound. Dit rapport bevat actuele uitdagingen, prioriteiten en tactieken van marketeers. De onderdelen content, search, ads en sales zijn vertegenwoordigd. Hieronder de speerpunten waar jij je op zou moeten focussen.

The State of Inbound 2015

20 oktober 2015 om 09:30
    //    
Geplaatst in Inbound marketing

In het State of Inbound onderzoek van HubSpot gaan marketeers in op hun prioriteiten, de uitdagingen waarmee zij worden geconfronteerd en de tactieken die ze hebben gebruikt om die uitdagingen op het hoofd te bieden. Dit jaar vielen ons drie zaken op:

Outbound Marketing vs. Inbound Marketing

06 juli 2015 om 16:14
    //    
Geplaatst in Inbound marketing

Laatst kreeg ik de vraag voorgelegd: “Wanneer moet je nu voor outbound marketing gaan en wanneer voor inbound?” Goede vraag vind ik. Pure inbound evangelisten zijn dat niet met mij eens. Zij stellen dat de vraag overbodig is omdat het gedaan is met outbound marketing. Ik vind het wel een goede vraag. Ik denk dat outbound marketing wel degelijk een doel kan dienen. Ook als je daarnaast een inbound strategie hanteert, juist de combinatie versterkt je marketing.

Wat is inbound marketing?

23 april 2015 om 09:30
    //    
Geplaatst in Inbound marketing

Op bijna elke site zie je ze wel: opvallende banners en andere advertentievormen. Traditionele marketing werkt tot op de dag van vandaag nog steeds prima, maar Inbound Marketing is the next big step in online marketing. Het is dé manier om online beter gevonden te worden en leads gemakkelijker te cultiveren naar klanten. Geen traditionele, koude en onpersoonlijke marketing, maar leads die jou en de informatie die jij te bieden hebt zelf opzoeken.