<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-MV43" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Het laatste e-mail marketingnieuws

Het laatste e-mail marketingnieuws

meld je aan niewsbrief
neem contact op rond

    Blinker vier jaar aan de top in Emerce 100

    31 januari 2013
    Blinker is wedelogo_emerce_2013rom met vijf sterren verkozen tot één van de beste ‘E-mail service providers‘ in de Emerce 100. 1303 beslissers op het gebied van online marketing, ICT en e-business, beoordeelden de prestaties van leveranciers van diensten rond e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar.
     
    Omdat Emerce jaarlijks een zo goed mogelijk beeld wil schetsen van de markt, is dit jaar het imago-onderzoek (uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction) verrijkt met andere relevante marktdata.

    “Het is een bevestiging van al het harde werk dat ons team verzet. Vier jaar aan de top. Heerlijk om te zien dat wanneer je gewoon hard werkt, de klanten altijd centraal stelt en mooie producten maakt, het uiteindelijk jaar op jaar wordt beloond. Heel veel dank dus aan de topteams van MailPlus & Blinker!”, aldus Paul Neuteboom, directeur van Blinker.

    Het onderzoek
    Marketeers zijn per e-mail benaderd voor deelname aan het onderzoek. De doelgroep van het onderzoek bestond uit lezers van Emerce, Management Team en Computable die werkzaam zijn in de branches Marketing, ICT of Business. De bedrijven zijn beoordeeld op:

    1. Kennis/knowhow (vakinhoudelijke kennis)
    2. Prijs-kwaliteitverhouding (waar voor je geld)
    3. Betrouwbaarheid (nakomen van afspraken)
    4. Flexibiliteit (omgaan met veranderingen)

    Over Blinker
    Blinker is een e-mail marketing service provider en helpt organisaties om e-mail marketing succesvol in te zetten. Dit doet Blinker met de krachtige en gebruiksvriendelijke e-mail marketingoplossing MailPlus, kennis, advies en een breed scala aan diensten. Meer informatie over Blinker en MailPlus is te vinden op deze site of bel 079 – 363 70 60.

    Categorie: Trends en Onderzoeken