ARCHIEF

De vernieuwde rapportage: mooi mét inhoud

12 december 2012

Op 9 december is een nieuwe versie van MailPlus uitgebracht. Centraal in deze release staat de vernieuwde rapportage. Zowel visueel als functioneel zijn er uitgebreide aanvullingen gerealiseerd, die automatisch voor alle MailPlus-gebruikers beschikbaar zijn.

Mogelijkheden rapportage
Met de vernieuwde rapportage heb je als gebruiker een krachtig instrument in handen. Het is dé graadmeter voor het succes van een mailing en een waardevolle bron voor toekomstige marcom-activiteiten. De gebruiksvriendelijke rapportage van MailPlus bevat o.a.:

De bekende e-mail marketing metrics (acceptatie, opens, doorkliks en effectiviteit)

Het aantal social shares

De doelgroep retentie ratio

De bounceverdeling

Het aantal afgeleverde e-mails per domein

De grafische weergave doorkliks (kliks overlay)

De top 10 opens per e-mail client

Daarnaast is je eigen benchmark beschikbaar en kun je uitgebreide trendrapportages raadplegen. Opmerkingen en conclusies noteer je eenvoudig per mailing. Zo kun jij of een collega dit later teruglezen. Collega's (automatisch) op de hoogte brengen van de prestaties van je mailing? MailPlus biedt een externe rapportagepagina, die - zonder in te loggen - te raadplegen is.

Meer informatie
Wil je meer weten over de rapportages van MailPlus? Vraag een online demonstratie of een gratis adviesgesprek aan over e-mail marketing. In 30 minuten vertellen we je hoe jij e-mail marketing het beste voor jouw organisatie kunt inzetten.


Contact met Blinker.

Blinker BV
Boris Pasternaklaan 16
2719 DA Zoetermeer

Verkoop: 079-363 70 60
Support: 079-363 70 62
E-mail: info@blinker.nl

Google+ linkedin facebook twitter mail
DDMA logo Deloitte logo Emerce logo