Blinker nieuws

Blinker op plaats 30 in de Main Software 50

10 november 2015 om 10:21 // Door Mark van den Berg

Voor het vierde jaar op rij hebben software-investeerder Main Capital en branche organisatie Nederland ICT de handen ineengeslagen om de Nederlandse software sector, als aanjager van groei en innovatie, beter zichtbaar te maken bij het grotere publiek. Met als resultaat een top 50 van sterk groeiende Nederlandse software bedrijven.

Nationaal E-mail Onderzoek 2015: zo e-mailt en appt Nederland

08 oktober 2015 om 09:30 // Door Redactie

Zoetermeer, 8 oktober 2015 – Blinker, dienstverlener op het gebied van e-mail marketing en marketing automation, lanceert vandaag alweer de derde editie van het Nationaal E-mail Onderzoek. Dit onderzoek geeft antwoord op de vraag: hoe gebruikt de Nederlander e-mail in het jaar 2015? En het antwoord kan niet anders zijn dan: heel divers.

Nieuwe HubSpot functies beschikbaar

07 oktober 2015 om 08:00 // Door Mark van den Berg

Jaarlijks wordt in september door HubSpot het INBOUND Congres georganiseerd. Klanten, partners en geïnteresseerden reizen af naar Boston, Massachussets om zich onder te laten dompelen in alles wat HubSpot en inbound marketing te bieden hebben. Dit jaar werd onder andere een aantal nieuwe functionaliteiten van HubSpot gepresenteerd. Wij hebben de belangrijkste voor je samengevat en gebundeld in dit bericht.

MailPlus lanceert nieuwe REST API

27 augustus 2015 om 14:03 // Door Redactie

Voor klanten die data en informatie willen uitwisselen tussen MailPlus en andere softwaresystemen, is er een nieuwe versie van de REST API beschikbaar.

PIM Online workshop: Inbound marketing en Marketing automation

18 augustus 2015 om 09:00 // Door Mark van den Berg

Op donderdag 1 oktober aanstaande organiseren het Platform Innovatieve Marketing (PIM) en Blinker een workshop. Deze workshop is bedoeld voor B2B marketeers die overwegen met marketing automation aan de slag te gaan. Tijdens deze interactieve sessie wordt ingegaan op diverse componenten aan van marketing automation ingegaan. Denk aan content marketing, de inbound filosofie, buyer personas en leadmanagement.

Blinker wederom in Management Team Digital 100

07 juli 2015 om 17:44 // Door Redactie

Ook dit jaar is de Management Team Digital 100 weer samengesteld. Dit jaarlijkse imago-onderzoek naar de beste digitale dienstverleners in Nederland richt zich op welke digitale dienstverleners door managers worden aanbevolen. De resultaten zijn ingedeeld in categorieën zoals consultancy, opleiding & training en digital marketing & e-commerce. In die laatstgenoemde categorie digital marketing & e-commerce is Blinker op een gedeelde 13e plaats geëindigd.

DDMA E-mail Summit: al vijf jaar op rij een succes

25 juni 2015 om 10:15 // Door Simone Ringeling

Op 18 juni 2015 vond de vijfde editie van de DDMA E-mail Summit plaats. Deze jaarlijkse summit is dé ontmoetingsplaats voor de professionele e-mail marketeer. De mooiste campagnes, de laatste inzichten en alle belangrijke trends kwamen voorbij. Nieuw dit jaar: de expertsessies. En vooral deze sessies waren een enorm succes.

Kom naar de DDMA EMAIL SUMMIT 2015

19 mei 2015 om 11:00 // Door Mark van den Berg

Op donderdag 18 juni 2015 is het zover: de vijfde editie van het DDMA EMAIL SUMMIT 2015. Wil je de laatste trends in e-mailmarketing niet aan je voorbij laten gaan, zorg dan dat je aanwezig bent op dit geweldige event.

Blinker biedt HubSpot aan

23 april 2015 om 09:15 // Door Redactie

Sinds 2004 helpt Blinker organisaties om e-mail marketing succesvol in te zetten. Steeds meer klanten groeien door van het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief naar het campagnematig en automatisch versturen van gesegmenteerde e-mailberichten. We merkten ook dat de ambitie van onze klanten verder reikt dan e-mail marketing alleen. Daarom hebben we besloten om naast MailPlus ook HubSpot aan te gaan bieden.

Blinker over marketing automation en inbound marketing op Multichannel Conference 2015

08 april 2015 om 13:43 // Door Redactie

Woensdag 22 en donderdag 23 april aanstaande is Blinker aanwezig op Multichannel Conference 2015. De grootste Benelux Customer Experience conferentie is een gratis tweedaags event in de Jaarbeurs te Utrecht. Tijdens Multichannel Conference 2015 spreken diverse pioniers en kenners van toonaangevende bedrijven over hoe zij met de belangrijkste ontwikkelingen in multichannel omgaan en hoe je ze kunt toepassen op je eigen bedrijfsstrategie. Blinker presenteert tijdens het event over de lessons learned van de implementatie van HubSpot.

Ontvang updates