Het laatste e-mail marketingnieuws

Het laatste e-mail marketingnieuws

meld je aan niewsbrief
neem contact op rond

MailPlus lanceert nieuwe REST API

27 augustus 2015

Voor klanten die data en informatie willen uitwisselen tussen MailPlus en andere softwaresystemen, is er een nieuwe versie van de REST API beschikbaar.

PIM Online workshop: Inbound marketing en Marketing automation

18 augustus 2015

Op donderdag 1 oktober aanstaande organiseren het Platform Innovatieve Marketing (PIM) en Blinker een workshop. Deze workshop is bedoeld voor B2B marketeers die overwegen met marketing automation aan de slag te gaan. Tijdens deze interactieve sessie wordt ingegaan op diverse componenten aan van marketing automation ingegaan. Denk aan content marketing, de inbound filosofie, buyer personas en leadmanagement.

Blinker wederom in Management Team Digital 100

07 juli 2015

Ook dit jaar is de Management Team Digital 100 weer samengesteld. Dit jaarlijkse imago-onderzoek naar de beste digitale dienstverleners in Nederland richt zich op welke digitale dienstverleners door managers worden aanbevolen. De resultaten zijn ingedeeld in categorieën zoals consultancy, opleiding & training en digital marketing & e-commerce. In die laatstgenoemde categorie digital marketing & e-commerce is Blinker op een gedeelde 13e plaats geëindigd.

DDMA E-mail Summit: al vijf jaar op rij een succes

25 juni 2015

Op 18 juni 2015 vond de vijfde editie van de DDMA E-mail Summit plaats. Deze jaarlijkse summit is dé ontmoetingsplaats voor de professionele e-mail marketeer. De mooiste campagnes, de laatste inzichten en alle belangrijke trends kwamen voorbij. Nieuw dit jaar: de expertsessies. En vooral deze sessies waren een enorm succes.

Kom naar de DDMA EMAIL SUMMIT 2015

19 mei 2015

Op donderdag 18 juni 2015 is het zover: de vijfde editie van het DDMA EMAIL SUMMIT 2015. Wil je de laatste trends in e-mailmarketing niet aan je voorbij laten gaan, zorg dan dat je aanwezig bent op dit geweldige event.

Blinker biedt HubSpot aan

23 april 2015

Sinds 2004 helpt Blinker organisaties om e-mail marketing succesvol in te zetten. Steeds meer klanten groeien door van het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief naar het campagnematig en automatisch versturen van gesegmenteerde e-mailberichten. We merkten ook dat de ambitie van onze klanten verder reikt dan e-mail marketing alleen. Daarom hebben we besloten om naast MailPlus ook HubSpot aan te gaan bieden.

Blinker over marketing automation en inbound marketing op Multichannel Conference 2015

08 april 2015

Woensdag 22 en donderdag 23 april aanstaande is Blinker aanwezig op Multichannel Conference 2015. De grootste Benelux Customer Experience conferentie is een gratis tweedaags event in de Jaarbeurs te Utrecht. Tijdens Multichannel Conference 2015 spreken diverse pioniers en kenners van toonaangevende bedrijven over hoe zij met de belangrijkste ontwikkelingen in multichannel omgaan en hoe je ze kunt toepassen op je eigen bedrijfsstrategie. Blinker presenteert tijdens het event over de lessons learned van de implementatie van HubSpot.

Dutchcowboys en Blinker slaan de handen ineen

02 maart 2015

Op 1 maart 2015 hebben de bekende blogsite Dutchcowboys en het bureau voor e-mail marketing Blinker de handen ineengeslagen. Vanaf nu sponsort Blinker het e-mail channel op de website van Dutchcowboys. Daarnaast gebruikt Dutchcowboys de diensten en de e-mail marketingsoftware van Blinker voor de verzending van hun e-mail nieuwsbrief.

Outlook voor Android en iOS sluist alle e-mail door via Microsoft servers

04 februari 2015

Outlook voor Android en iOS sluist alle e-mail en bijlagen door via Microsoft-servers. Daardoor komen bedrijven die een lokale Exchange-server hebben in de problemen, omdat die met opzet de e-mail niet via servers van Microsoft laten lopen.

Twinkle100 werving nieuwsbriefabonnees onder de loep

30 januari 2015

Recent onderzoek van Blinker laat zien hoe nieuwsbriefabonnees worden geworven door de 100 (online) retailers uit de Twinkle100. Veel van de 100 grootste webwinkels van Nederland laten kansen liggen als het gaat om het vergroten van hun ledenbestand en omzet via het e-mail kanaal.