ARCHIEF

Blinker opgenomen als “E-mail marketingbureau” in Emerce 100

10 april 2014

Het jaar waarin Blinker samen met zusterbedrijf MailPlus 10 jaar bestaat, wordt Blinker voor het eerst in de Emerce 100 geplaatst in de lijst als “E-mail marketingbureau”. Vorig jaar was Blinker nog te vinden onder het kopje “E-mail service provider” en behaalde daar de 1e plek. Dit jaar is Blinker voor het eerst geplaatst als “E-mail marketingbureau” en scoort hierbij maar liefst 6,5 ster. Deze score is goed voor een gedeelde 3e plaats.


Werkenbijblinker.nl – Join us!

17 maart 2014

Blinker is op zoek naar nieuwe collega’s. En niet zomaar 1 of 2, maar 5 in totaal! We zijn er trots op dat we zo hard groeien en dat we daarom zoveel nieuwe mensen nodig hebben die ons gaan helpen een volgende stap te maken. Daarom hebben we een nieuwe website gelanceerd die direct inzichtelijk maakt voor kandidaten wie we zijn en waar we voor staan en wat voor functies we willen invullen: www.werkenbijblinker.nl.


E-mail marketingsoftware speciaal voor franchiseformules een absolute must

17 februari 2014

Zoetermeer, 17 februari 2014 – E-mail marketingbureau Blinker gaat met het vernieuwde MailPlus Franchise aan de slag om franchiseformules te bedienen. MailPlus Franchise is een e-mail marketingoplossing speciaal ontwikkeld voor franchiseformules. De oplossing is gebaseerd op meer dan acht jaar ervaring met franchiseformules die e-mail inzetten als marketingtool.


Blinker ondersteunt SRM bij opleiden van online marketeers

16 januari 2014

Zoetermeer, 16 januari '14 - E-mail marketingbureau Blinker gaat marketingopleider SRM ondersteunen bij het opleiden van online marketeers. Online marketing is een jong en snelgroeiend vakgebied en e-mailmarketing is een belangrijk onderdeel. Daarom benaderde SRM Blinker met de vraag of de consultants wilden helpen het onderdeel e-mail marketing in de Post HBO opleiding 'Online marketeer' te verzorgen. “Graag!”, was het antwoord.


Soort toestel van invloed op succes e-mail marketing

15 november 2013

Het succes van e-mailmarketing is niet alleen afhankelijk van de inhoud, maar ook van het toestel waarop het wordt geopend. Dat blijkt uit het onlangs verschenen U.S. Consumer Device Preference Report.


Optimaliseer jouw nieuwsbrief met het E-mail Eyetrackingonderzoek

11 november 2013

Heeft jouw e-mailnieuwsbrief de juiste structuur om de lezer geboeid te houden en zijn gedrag dusdanig te sturen waarmee je het rendement van jouw nieuwsbrief kunt verhogen? DDMA biedt je nu de kans om dit allemaal door middel van eyetracking te laten onderzoeken. Het DDMA E-mail Eyetrackingonderzoek geeft je inzicht in het kijk- en leesgedrag van jouw nieuwsbrieflezers in de inbox, preview pane, e-mailbody en op de landingspagina’s.


E-mail marketing in de retailbranche

08 november 2013

De retailbranche is volop in beweging. Een prijskritische consument, technische ontwikkelingen die elkaar snel opvolgen en de verschuiving van offline naar het digitale speelveld. Veranderende marktomstandigheden vragen om steeds meer flexibiliteit. ABN AMRO laat bijvoorbeeld zien dat de leegstand van de fysieke winkel fors zal toenemen (van 5-8% naar 14% in 2020). Een relevante dialoog, op het juiste moment en via het juiste kanaal, met de consument is cruciaal. Onderzoek van Monetate toont aan dat retail het moet hebben van e-mail, boven search en social, daar het conversiepercentage vanuit e-mail veel hoger is (4,25% i.v.m. 2,49% search en 0,59% social).


Onderzoek: budget e-mail marketing groeit met 10 procent in 2014

07 november 2013

E-mail bestaat inmiddels meer dan 40 jaar, maar ruim 70 procent van business-to-business (B2B) en 65 procent van business-to-consumer (B2C) bedrijven zet e-mailmarketing nog steeds in. In het afgelopen jaar werd twintig procent van het marketingbudget besteed aan e-mailmarketing en voor 2014 wordt een groei in het budget verwacht van tien procent. Dat blijkt uit de infographic die softwareleverancier überflip samenstelde.


Video in emailings - Onderzoek van Email Monks

05 november 2013

Video in e-mailings is nog niet zo populair. Slechts een kwart van de marketeers gebruikt dit middel in hun e-mails. Maar, dit gaat veranderen. Volgens onderzoek van Email Monks geeft 25% van de ondervraagden aan dat zij video snel gaan gebruiken. 55% zegt dat ze erover denken om video te gebruiken. De overgebleven 20% gaat geen video in e-mail gebruiken.


Europa zwakt verplichte opt-in cookiewet af

23 oktober 2013

Het ziet ernaar uit dat internetbedrijven zonder opt-in toch klantprofielen mogen gaan aanleggen middels cookies. Voorwaarde is wel dat die profielen niet tot de persoon herleidbaar mogen zijn.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 .. 40 41 42 > >>
Contact met Blinker.

Blinker BV
Boris Pasternaklaan 16
2719 DA Zoetermeer

Verkoop: 079-363 70 60
Support: 079-363 70 62
E-mail: info@blinker.nl

Google+ linkedin facebook twitter mail
DDMA logo Deloitte logo Emerce logo