ARCHIEF

Koppeling CRM en e-mail marketing levert GAC veel op

24 april 2014 om 10:30 // Gepost door Paul Neuteboom
Reacties (0)

Al vier jaar maakt GAC Business Solutions gebruik van de MailPlus-connector voor Microsoft Dynamics CRM. E-mail marketing is inmiddels één van de belangrijkste marketingkanalen bij GAC en dat komt vooral door de koppeling tussen CRM en de e-mail marketingoplossing. Xavier Dusée en Marcel Nanning zijn al jaren enthousiast over de koppeling die GAC veel oplevert.


Het visuele spektakel van de Gmail Reclametab

10 april 2014 om 13:51 // Gepost door Hendrik Westerhuis
Reacties (0)

De meeste marketeers kennen de look & feel wel van pinterest.com. Een geordend visueel overzicht van alles wat een gebruiker leuk en interessant vindt. Heel iets anders dan een lange lijst met http-adressen of een lijst met links naar afbeeldingen. En dit laatste is nu precies hoe de gemiddelde inbox eruitziet. Een lijst met allerlei berichten die wel of niet geopend zijn. Daar brengt Gmail verandering in met het nieuwe overzicht van de reclametab. Visueel sterk, overzichtelijk en gericht op het verleiden van de ontvangers.


E-mail marketing en CRM: een perfect duo

03 april 2014 om 15:00 // Gepost door Hendrik Westerhuis & Paul Neuteboom
Reacties (2)

Blinker publiceerde op 27 maart 2014 zijn nieuwste eGuide E-mail marketing en CRM; 21 redenen om ze te koppelen. Een koppeling maakt het mogelijk om het adressenbestand up-to-date te houden, om doelgroepen te segmenteren en profielen te verrijken. Hoe beter de data, hoe relevanter de informatie die klanten ontvangen.


Een e-mail marketingplan laat de impact zien op conversie en klikratio’s

21 maart 2014 om 09:00 // Gepost door Hendrik Westerhuis
Reacties (0)

Uit de E-mail Benchmark 2014 komt duidelijk naar voren dat e-mailmarketing steeds belangrijker wordt. Maar liefst 81% van de ondervraagde marketeers geeft aan dit online kanaal voor 2014 belangrijker te vinden dan twee jaar geleden. En dezelfde marketeers geven aan dat e-mailmarketing een succes is zodra e-mailings leiden tot meer conversie en een hogere klikratio. Als marketeers zo massaal het belang van e-mailmarketing inzien, waarom schrijven dan maar weinigen (25%) een e-mail marketingplan?


That's a fact: E-mail attachments 22 jaar oud

13 maart 2014 om 14:45 // Gepost door Paul Neuteboom
Reacties (0)

Elf maart jongstleden had je de verjaardag van “de e-mail attachment” kunnen vieren. Natuurlijk heb je dat niet gedaan. Je hebt er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan. Maar toch is de uitvinding van Multipurpose Internet Mail Extension het vermelden waard. Want we gebruiken deze functie waarschijnlijk allemaal en bijna elke dag.


E-mail marketing: een absolute must voor succesvolle franchiseformules!

14 februari 2014 om 12:00 // Gepost door Hendrik Westerhuis / Mark van den Berg
Reacties (0)

Uit een recente studie van ING Economisch Bureau blijkt dat maar liefst een derde van alle Nederlandse franchiseformules (nog) geen gebruik maakt van het online verkoopkanaal. Het onderzoek maakt duidelijk dat veel franchiseformules omzet laten liggen omdat zij geen geïntegreerde onlineverkoopstrategie aanbieden tussen de fysieke winkel, e-commerce, m-commerce en social media. Vooral onheldere afspraken tussen de franchisegever en de franchisenemer over de online gegenereerde omzet liggen hieraan ten grondslag.

In dit artikel leggen wij aan de hand van een aantal uitdagingen voor franchiseformules uit hoe e-mail marketing een rol kan spelen in de integratie tussen off- en online omzet(groei). Daarnaast gaan we in op het optimaliseren van de online samenwerking tussen franchisegever en franchisenemers.
 


Tips voor betere conversie met e-mail marketing

04 februari 2014 om 10:00 // Gepost door Remy Bergsma
Reacties (0)

Als een bedrijf stopt met het inzetten van e-mail marketing, is een vaak gehoorde reden dat het niet genoeg oplevert, dat het te lastig is of teveel tijd kost.

Elk marketingkanaal heeft aandacht en tijd nodig om tot (betere) resultaten te leiden. Dat geldt zeker ook voor e-mail marketing! De vraag is alleen: hoe kun je met zo min mogelijk moeite toch zoveel mogelijk bereiken?


Zo volg je leads uit AdWords op met e-mailmarketingcampagnes

18 oktober 2013 om 10:09 // Gepost door Simone Ringeling
Reacties (0)

Veel organisaties zetten Google AdWords in om leads te genereren. Logisch, want dit kanaal kan je business een boost geven. Doorgaans kost het onderhouden van een Google AdWords campagne tijd en moeite. Onderzoek van DDMA (2012) laat zien dat organisaties maximaal € 2.500,- per maand uitgeven aan Google AdWords. Best veel, als je bedenkt dat dit voor meer dan de helft van de adverteerders 25% van hun marketingbudget beslaat.


Nationaal E-mail Onderzoek 2013: hoe gebruikt Nederland e-mail?

27 september 2013 om 15:00 // Gepost door Paul Neuteboom
Reacties (0)

Hoe gebruikt de Nederlander zijn e-mail en hoe verhoudt e-mail zich tot andere marketing- en communicatiekanalen? Het Nationaal E-mail Onderzoek zoekt antwoord op deze twee belangrijke vragen. In totaal zijn aan bijna 1.000 respondenten 25 vragen voorgelegd die marketing- en communicatieteams kunnen helpen keuzes te maken en prioriteiten te stellen.
 


Wat e-mailmarketeers kunnen leren van LinkedIn

12 augustus 2013 om 16:00 // Gepost door Paul Neuteboom
Reacties (0)

LinkedIn is één van de grootste sociale netwerken ter wereld met meer dan 200 miljoen gebruikers. Maar hoe is dit netwerk zo’n succes geworden? Uiteraard door een geweldig product te leveren, maar dat is niet het enige. LinkedIn is mede populair geworden, zoals veel sociale netwerken, door middel van een uitgekiend e-mailmarketingprogramma. Bestaande uit een grote verscheidenheid aan e-mails, waarin je altijd iets van waarde vindt.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 .. 14 15 16 > >>
Contact met Blinker.

Blinker BV
Boris Pasternaklaan 16
2719 DA Zoetermeer

Verkoop: 079-363 70 60
Support: 079-363 70 62
E-mail: info@blinker.nl

Google+ linkedin facebook twitter mail
DDMA logo Deloitte logo Emerce logo