ARCHIEF

Verslag Speedsessie ‘Verbeter de open en klik ratio van je mailings’’

27 maart 2015 om 09:00 // Gepost door Anne Sikken
Reacties (0)

Vijftig enthousiaste e-mail liefhebbers namen afgelopen donderdag deel aan de Speedsessie ‘Verbeter de open en klik ratio van je mailings’. Blinkers E-mail Marketing Consultant Jelle Teeuwisse en MailPlus’ Teammanager Online Educatie Froukje Nigten hebben alles uit de doeken gedaan over deze twee ratio’s. Behoorde je niet tot een van de aanwezige enthousiastelingen, maar wil je toch meer weten over open en klik ratio’s? Hieronder volgt een verslag van alles wat donderdagmiddag de revue gepasseerd is.


Cold calling en outbound marketing via LinkedIn

26 maart 2015 om 15:06 // Gepost door Mark van den Berg
Reacties (0)

LinkedIn is een fantastisch kanaal om je zakelijke contacten te onderhouden en om meer te weten te komen over de personen waar je binnenkort een afspraak mee hebt. Heb je de premium (betaalde) versie van LinkedIn tot je beschikking dan kun je mensen ook benaderen zonder dat je ze echt kent. Je stuurt ze dan gewoon een ‘InMail’. In feite een vorm van cold calling of outbound marketing.


Hoe zorg je voor de perfecte social media post?

16 maart 2015 om 08:00 // Gepost door Mark van den Berg
Reacties (0)

Content posten op Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest of Instagram is meer dan alleen een linkje plaatsen met een korte beschrijving erbij. Dat kan natuurlijk wel, maar het zorgt niet voor de meest optimale en meest perfecte social media post. Social media platforms zijn niet allemaal hetzelfde. Houd rekening met de verschillen en je post komt beter uit de verf.


Met deze SEO-tips komt je webpagina hoger in de zoekresultaten

13 maart 2015 om 10:30 // Gepost door Simone Ringeling
Reacties (0)

Google verandert zo’n 500 tot 600 keer per jaar het algoritme waarmee bepaald wordt op welke plaats in de zoekresultaten (SERP’s – Search Engine Result Pages) jouw website staat. Door die vele wijzigingen verbaast het niemand dat marketeers niet meer goed weten hoe ze SEO kunnen toepassen. Waar kun je als marketeer nog op letten? Wat werkt wel en wat werkt niet?


5 e-mail marketingtips: van snippet tot afmeldlink

19 februari 2015 om 10:00 // Gepost door Yvonne Rosheuvel
Reacties (0)

Eind 2014 heeft Blinker de “templatecheck-actie” uitgevoerd onder Blinkerklanten. Dit hield in dat een Blinker projectleider én designer het e-mail template van de klant kritisch bekeken om tips te bieden ter optimalisatie van de nieuwsbrief. De bevindingen en adviezen die hieruit voortkwamen bleken voor veel klanten een eyeopener of zelfs een motivatie om werkwijzen om te gooien. Hieronder lees je de top vijf meest gegeven adviezen, zodat jij er ook je voordeel mee kunt doen.


Wat vertelt de open ratio?

18 februari 2015 om 16:00 // Gepost door Anne Sikken
Reacties (0)

Iedere e-mailmarketeer heeft zich weleens afgevraagd wat eigenlijk een open ratio is en vooral wanneer een open ratio goed is. In dit artikel vind je de antwoorden op deze twee vragen. Wij doen graag uit de doeken waarom de open ratio zo’n prachtig stukje e-mail marketingstatistiek is. Lees daarom niet alleen deze blog, maar ook onze blog "Hoe beïnvloed je je open ratio?".


Hoe beïnvloed je je open ratio?

18 februari 2015 om 08:00 // Gepost door Anne Sikken
Reacties (0)

Heb je invloed op de open ratio van je e-mailing? Het antwoord hierop is uiteraard: ja. Er zijn in totaal twaalf punten die van invloed zijn op de hoogte van je open ratio en aan acht van die punten kun je als marketeer sleutelen. Hieronder sommen we ze allemaal voor je op.

Niet vergeten: test de elementen. Alleen met een test weet je zeker of je de open ratio positief beïnvloedt.
 


7 mythes over e-mail marketing

17 februari 2015 om 00:00 // Gepost door Mark van den Berg
Reacties (0)

Recentelijk kwam ik al surfend deze infographic van Alchemy Worx tegen. Zij hebben onderzoek gedaan onder eigen klanten en diverse bronnen als Return Path, DMA en eDataSource geraadpleegd als het gaat om de inzet van e-mail marketing. Op basis daarvan hebben ze 7 mythes over e-mail marketing geformuleerd. Deze mythes wil ik graag als food for thought met jullie delen. Persoonlijk ben ik erg blij met de ontmaskering van Mythe 5. Ik ben ook wel benieuwd naar jullie mening over onderstaande mythes, dus reacties op dit blog zijn meer dan welkom!


25 tips om e-mailadressen te verzamelen

04 februari 2015 om 13:24 // Gepost door Mark van den Berg
Reacties (0)

Een e-mail nieuwsbrief is een fantastisch medium om te communiceren met (potentiële) klanten. Het is snel, flexibel, goedkoop en uitstekend meetbaar. Het versturen van een mailing leidt tot meer website traffic en een verhoging van conversies, aanvragen en/of omzet. Het verkrijgen van de juiste e-mailadressen om je bereik te vergroten is daarbij essentieel. 


Hoe gebruik je een symbool in je onderwerpregel?

01 december 2014 om 16:56 // Gepost door Anne Sikken
Reacties (0)

In de bittere strijd om aandacht in de inbox zijn symbolen in de onderwerpregel een wapen dat soms zeer succesvol kan worden ingezet. In de drukke decembermaand neemt niet alleen de maildruk, maar ook het gebruik van symbolen toe. Ineens vindt iedereen wel een gelegenheid om de onderwerpregel op te leuken met een sterretje of kerstboompje. In dit artikel zetten we daarom kort uiteen waar je op moet letten als je je onderwerpregel wilt verfraaien met een symbooltje.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 .. 16 17 18 > >>
Contact met Blinker.

Blinker BV
Boris Pasternaklaan 16
2719 DA Zoetermeer

Verkoop: 079-363 70 60
Support: 079-363 70 62
E-mail: info@blinker.nl

Google+ linkedin facebook twitter mail
DDMA logo Deloitte logo Emerce logo