Trainingen

Leer alles over MailPlus en HubSpot

MailPlus trainingen

Om MailPlus en HubSpot optimaal in te zetten hebben wij specifieke gebruikerstrainingen ontwikkeld. MailPlus trainingen worden klassikaal gegeven in het MailPlus trainingscentrum in Zoetermeer. Onze trainers gaan samen met jou en andere MailPlus gebruikers door alle modules van de software heen. Voor gevorderden gebruikers is er een e-mail marketing automation workshop. Hierin worden geautomatiseerde e-mail campagnes besproken en ga je met campagnes aan de slag voor jouw organisatie.

mailplus_inactive.png
mailplus_active.png
MailPlus Marcom
ecom_inactive.png
ecom_active.png
MailPlus eCom
ama_inactive.png
ama_active.png
E-mail Marketing Automation

MailPlus Marcom

In de MailPlus Marcom training ga je aan de slag in een trainingsaccount. Je leert hoe je een nieuwsbrief opstelt, hoe je de resultaten analyseert en komen online formulieren aan bod.

Meer informatie

mailplus_marcom.png

MailPlus eCom

Ook in de MailPlus eCom training ga je in een trainingsaccount aan de slag. Je stelt een productnieuwsbrief op en je gaat aan de slag met de 5 klant-en-klare automatische campagnes.

Meer informatie

mailplus_ecom-1.png

E-mail Marketing Automation

Alle ins en outs van geautomatiseerde e-mailcampagnes komen aan bod. In de middag ga je aan de slag met het uittekenen en inrichten van je eigen automatische e-mailcampagnes.

Meer informatie

workshop_ema-1.png

HubSpot trainingen

HubSpot trainingen worden op locatie verzorgd. Hier gaan we samen met het marketingteam en indien gewenst ook het salesteam specifiek aan de slag in het HubSpot account van de klant. Training on the job zoals dat heet. Zo heb je na de training niet alleen kennis opgedaan van de functionaliteiten van HubSpot, maar ook concreet gewerkt aan de eigen marketing- en sales processen. Standaard behandelen we alle onderdelen van de tool, maar liever nog wordt de training op maat gemaakt. Het volledige trainingsprogramma bestaat uit meerdere dagen en per dag worden verschillende onderwerpen behandeld.

HubSpot training voor sales

Vaak zien we dat bedrijven die kiezen voor HubSpot zich onder andere tot doel stellen om de samenwerking tussen marketing en sales te optimaliseren. Dat kan omdat HubSpot naast marketing automation ook voorziet in CRM. Hiervoor hebben we een specifieke gebruikerstraining ontwikkeld. Tijdens deze training gaan we aan de slag met het inrichten van het salesproces in HubSpot CRM, het aanmaken van views, agendabeheer en forecasting en dashboards.

hubspot_sales.png