Yacht

Yacht zit met e-mail marketing nog beter in de arbeidsmarkt

Yacht zit stevig in het zadel op het gebied van detachering en werving & selectie. Yacht, onderdeel van de Randstad Groep, onderscheidt zich door het aanbod van een breed palet aan vakgebieden.

Op aanraden van een medewerker van Yacht die al eerder met Blinker had gewerkt, heeft Yacht in 2008 voor het eerst met het e-mail marketingbedrijf rond de tafel gezeten. Het sturen van evaluaties om het effect te kunnen meten van bepaalde activiteiten is een belangrijk onderdeel van de e-mail marketingactiviteiten van Yacht. Daarnaast zijn de rapportages van alle mailings ideaal. De vervolgmailings worden aan de hand van de resultaten van de eerste mailings aangepast. Dit zorgt ervoor dat de vervolgmailings nog effectiever worden.

“Onze ervaringen met Blinker zijn zeker positief. Het contact is heel goed, prettig en erg efficiënt. Er wordt namelijk altijd goed meegedacht! Ook is het fijn dat onze input serieus wordt genomen. Een aantal van onze behoeften zijn inmiddels standaard in de oplossing ingebouwd. Ons doel voor dit jaar is om de contacten met onze doelgroepen te verdiepen. Een goed begin is immers het halve werk.”, vertelt Irma Timmerman, Manager Marketing & Communicatie.

De samenwerking tussen Yacht en Blinker: dat zit wel goed!