Theater de Meervaart

Theater de Meervaart zit op de eerste rang bij Blinker

Theater de Meervaart maakt al vijf jaar met veel plezier gebruik van de e-mail marketing- diensten van Blinker. “We hoefden niet lang te zoeken. Ik zat in 2006 de website te bekijken en zag dat Blinker alles had waar wij naar op zoek waren.”, vertelt Willemien van Lith, hoofd Marketing & PR. Theater de Meervaart doet aan verschillende e-mail marketingactiviteiten om het publiek te informeren en uiteindelijk de kaartverkoop te stimuleren.

Naast een maandelijkse nieuwsbrief stuurt het theater regelmatig online enquêtes om het publiek beter van dienst te zijn. Verzendingen worden gedaan op basis van individuele kenmerken. Aan de hand daarvan worden selecties gemaakt en het publiek gesegmenteerd benaderd. Opvallend is dat na verzending van de nieuwsbrief de kaartverkoop opzienbarend omhoogschiet. Er zitten verschillende acties in de pijplijn om deze verkoop op peil te houden.

“We zijn erg blij met de social share-mogelijkheden in de nieuwsbrief. Deze combinatie slaat goed aan, want het aantal volgers en vrienden groeit. Daarnaast werkt de aangeboden kennis van Blinker ook erg inspirerend. Na het volgen van het webinar "Meer doen met e-mail marketing" hebben we publiek dat voor het eerst in de Meervaart was geweest, benaderd. De respons op de vragenlijst was heel positief en het publiek reageerde enthousiast.", vertelt Nikky Ligthart, medewerker Marketing & Communicatie.

“Daarnaast is het heel prettig samenwerken met Blinker. We krijgen te allen tijde snelle service en Blinker zit er altijd bovenop zodat alles snel en efficiënt verloopt. Ik beveel Blinker zeker aan bij andere theaters. Wij kunnen ons geen betere e-mail marketingpartner voorstellen!”