Het begint met een klik

Klanten wil je zo lang mogelijk aan je binden. Je moet verder bouwen op de relatie die je met hen bent aangegaan en andersom willen zij dat ook. Dat doe je niet door ze alleen te bombarderen met aanbiedingen en acties.

E-mail en marketing automation zijn juist heel geschikt om klanten op het juiste moment met de juiste content te bedienen en de klik met ze te maken. Want daar gaat het uiteindelijk om. Als je de klik maakt met jouw klanten en ze echt weet te raken, dan ga je pas echt een band met ze opbouwen.

Onze dienstverlening is opgericht om klanten zelf te laten groeien, zodat wij een waardige gesprekspartner voor ze blijven als het gaat om het maken van de klik met hun klanten.

Dat is voor ons de ultieme klik. Dat is dan ook onze missie: jou helpen de klik te maken.

Blinker werkwijze

Wij zijn er van overtuigd dat het bij de inzet van e-mail marketing en marketing automation niet draait om de inzet van techniek. Het gaat – zoals hierbij al gezegd - om het raken van jouw klanten en prospects en het maken van de klik met hen. Daar begint het mee. De kritische succesfactoren hiervoor zijn in onze visie de volgende:

  • Persoonlijke ontwikkeling en groei van klanten
  • Persoonlijke accountmanagers, begeleiding en diensten
  • Methodische aanpak: de Blinker methode
  • Branchegerichte oplossingen


Persoonlijke ontwikkeling en groei

Om echt succesvol te worden en de klik te maken met je klanten, moet je weten wat er speelt bij hen en wat ze belangrijk vinden. Daarnaast wil je ook graag weten hoe je hen op welke manier kunt bereiken. Los van de techniek die je gebruikt, moet je een plan van aanpak hebben en hebben nagedacht over wat inzet van die techniek (e-mail marketing of marketing autmation) voor je klanten én voor jou betekent. Wij helpen je met blogs, white papers, concrete klantcases, workshops en gratis kennissessies voor klanten om jezelf te ontwikkelen op dit gebied. Zo leer je een strategie te ontwikkelen voor de inzet van e-mail marketing en marketing automation.

Daarnaast maken we je de techniek eigen. Wij geloven er namelijk ook in dat niet alleen moet leren wat je doet, maar ook moet kunnen doen wat je leert. Dat betekent dus ook technieken toepassen of oplossingen inzetten. Zo ben je helemaal zelf in controle over de uitvoering van je strategie. Let wel: die techniek is nooit leidend. Het toepassen van techniek is namelijk geen doel op zich. Het doel is resultaten halen bij klanten en prospects en ze aan je binden. De techniek moet daarbij helpen. Op een logische manier; snel en makkelijk.

Als je kiest voor een samenwerking met Blinker, dan kies je ervoor te investeren in je eigen kennisniveau en eigen ontwikkeling (e-mail) marketeer.

Persoonlijke accountmanagers, begeleiding en diensten

Een samenwerking met Blinker betekent ook persoonlijke begeleiding. Binnen het klantsuccesteam heb je een persoonlijke accountmanager als vast aanspreekpunt. Deze accountmanager is je sparringspartner die met je meedenkt als het gaat om het opzetten, uitvoeren en evalueren van campagnes, maar je ook blijft voeden met ontwikkelingen en trends. Continue verbeteren en nooit verslappen is hun motto. En dat volgens een door ons zelf ontwikkelde methode.

Naast de persoonlijke begeleiding kun je ook terecht bij hen om specifieke diensten van Blinker af te nemen, want wij begrijpen dat er ook zaken zijn die je (soms) liever uitbesteed, omdat ze jou teveel tijd kosten.

Denk hierbij aan:

  • Design van e-mails, campagnes en landingspagina’s
  • Volledig uitvoeren van je e-mailings en campagnes
  • Inrichten van geautomatiseerde campagnes
  • Copy & redactie


Ons serviceteam voert alles volledig naar jouw wensen uit en zorgt ervoor dat werkzaamheden die aan hen worden uitbesteed optimaal voor jou worden uitgevoerd met de beste resultaten.

Methodische aanpak: de Blinker methode

De basis van onze werkwijze ligt verankerd in een door ons zelf ontwikkelde methodiek: De Blinker Methode. De Blinker Methode is een gestructureerde aanpak waarbij we samen met de klant vijf stappen doorlopen om tot een gerichte e-mail strategie en uitvoering te komen. In elke stap onderzoeken we één van de vijf succesfactoren van e-mail marketing en/of marketing automation.

Deze succesfactoren zijn:

  • Doelen stellen
  • Doelgroepen definiëren
  • Toepassingen bepalen
  • Resultaten analyseren
  • Resultaten verbeteren


Hiermee bekijken we hoe organisaties e-mail marketing en marketing automation hebben ingericht en welke verbeteringen mogelijk zijn. En zo komen we stap voor stap dichter bij het einddoel: een concreet plan om succesvoller te worden en de klik te maken met jouw klanten.

Branchegerichte oplossingen

Tot slot geloven wij er ook niet in om one size fits all toe te passen waar er duidelijke verschillen zijn tussen branches, bedrijven en hun doelgroepen. Speciaal ontwikkelde oplossingen met toepassingen specifiek voor B2B marketeers bij landelijke corporates, onderwijsinstellingen, uitgevers, franchiseformules en B2C (r)etailers zorgen ervoor dat zij heel gericht e-mail marketing en marketing automation inzetten. Deze oplossingen gecombineerd met de persoonlijke ontwikkeling en begeleiding die wij volgens de Blinker methode aan klanten bieden, maken hen succesvol in het maken van de klik met hun klanten.
 

Divider

Meer informatie over BlinkerMagazine e-mail marketing en marketing automation

Wil je meer weten? Lees in onze nieuwe brochure over:

  • onze dienstverlening
  • ervaringen van onze klanten
  • de toekomst van e-mail marketing
  • marketing automation
  • het klikgedrag van Nederland


Vraag hieronder onze brochure aan.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    1111AA
  •  *

Waar kunnen wij je mee helpen?

Hoe kunnen we helpen jouw wensen en ambities te realiseren? Vul het contactformulier in, dan nemen we dezelfde werkdag nog contact met je op. Natuurlijk kun je ons ook bellen op: 079- 363 70 60.

Contact met Blinker.

Blinker BV
Boris Pasternaklaan 16
2719 DA Zoetermeer

Verkoop: 079-363 70 60
Support: 079-363 70 62
E-mail: info@blinker.nl

Google+ linkedin facebook twitter mail
DDMA logo Deloitte logo Emerce logo